Сьогодні, 11 травня відбулось перше засідання в рамках реалізації проекту «Інформаційні об'єкти міського середовища як інструмент покращення іміджу міста», який реалізується за підтримки Федерації канадських муніципалітетів (ФКМ), що впроваджує проект «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС).

   Передумовою для написання проекту стало зростання рівня глобальної конкуренції регіонів та окремих міст, яке зумовлює необхідність створення позитивного іміджу міста на туристичному ринку. Виявлення проблеми формування іміджу міста необхідне для його розвитку. Місто, привабливе для інвесторів та туристів, власне жителів як ретрансляторів гарного його іміджу, яке активно використовує всі види наявних ресурсів, - це товар на ринку територій. Таким чином, приходить сприйняття іміджу міста як його своєрідності та неповторності, пов’язаними з позиціонуванням серед подібних міст.

   Цілі проекту:

  1. Залучення громадян до планування та прийняття рішень.
  2. Формування позитивного іміджу міста через розміщення інформаційних об’єктів міського середовища, розповсюдження промоційних відео та друкованих матеріалів про місто.
  3. 3.Інформування цільових груп про туристичний потенціал, ресурси громади.

   Проект впроваджуватиметься за сприяння Фонду підтримки ініціатив з демократичного врядування та розвитку на впровадження Проекту ПРОМІС.

   Учасники засідання ознайомились з ключовими заходами, що будуть здійснені під час виконання проекту.