Таку назву має промоційний відеоролик, презентація якого відбулася під час засідання в рамках проекту «Інформаційні об’єкти міського середовища як інструмент покращення іміджу міста», який реалізує АМЕР м. Ладижин за підтримки Федерації канадських муніципалітетів (ФКМ), що впроваджує Проект «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС). У новому відео розповідається про різноманітність міста, його мета - залучення найширшої аудиторії, збільшення кількості гостей міста. До відеоролика увійшли сюжети про виробничі здобутки та новостворені робочі місця ТОВ «Вінницька птахофабрика», сонячну електростанцію «ДТЕК Ладижинської ТЕС», найбільший в Україні кований Тризуб заввишки 3 метри, живу новорічну ялинку, що понад 20 років приносить радість дітям та дорослим, про безкоштовні заняття з плавання в басейні для ладижинських школярів, про дендрологічний парк «Ладижинський гай» - місце, про яке ладижинці найбільше хочуть розповісти гостям міста (за результатами проведеного опитування), про арт-кав’ярню «Фредерік» - тут здебільшого проводять творчі вечори ладижинські митці. Відео супроводжують субтитри українською мовою, щоб ознайомитись зі змістом відеоролика мали можливість люди з вадами слуху, та англійською мовою, щоб ролик був доступний для розуміння іноземцями, зокрема, під час трансляції на міжнародних конференціях та інвестиційних форумах.

   Автор відеоролика – Неля Богатир, відома в Ладижині та поза його межами своїми творчими відеороботами.

   Учасники засідання поділилися своїми враженнями про нове відео та заначили, що відеоролик, що відзнятий в ході реалізації проекту, - перший «зимовий». В інтернет-мережі є відеоматеріали про Ладижин, проте всі вони зняті в літній період, коли мальовниче місто потопає в зелені. Проте лише «зимовий» відеоролик зберігає святкове відлуння новорічно-різдвяних свят, засніжений Ладижин має свою особливу атмосферу – місто ніби вкрите білою ковдрою, таким з висоти пташиного польоту містяни його ще не бачили. Аерозйомка відбулася, не дивлячись на обмежений температурний режим польоту квадрокоптера, адже при мінусовій температурі повітря ємність акумулятора стрімко зменшується, особливо на висоті понад 100 метрів.

   Переглянути новий відеоролик «Ладижин – наше рідне місто» можна за посиланням:  https://youtu.be/Pm3IacBT-Jo

 

 

  11 лютого відбулося засідання в рамках проекту «Інформаційні об’єкти міського середовища як інструмент покращення іміджу міста», який реалізує АМЕР м. Ладижин за підтримки Федерації канадських муніципалітетів (ФКМ), що впроваджує Проект "Партнерство для розвитку міст" (Проект ПРОМІС). В роботі засідання взяли участь працівники Ладижинської міської ради, представники Центру надання адміністративних послуг, Ладижинської міської філії Вінницького обласного центру зайнятості, громадських організацій та містоутворюючих підприємств.

  Під час засідання учасникам було презентовано буклет про Ладижин, адже розробка, друк та розповсюдження інформаційного буклета є одним із завдань проекту. Над розробкою змісту буклета працювали учасники команди проекту разом із залученими експертами та членами Комітету управління впровадженням Стратегії розвитку міста Ладижина до 2025 року. На титульній стороні буклета зображений герб міста Ладижина та вказано рік заснування, контактна інформація довідкових та аварійних служб міста, дисклеймер та логотипи Проекту ПРОМІС. На внутрішній стороні буклета – коротка змістовна інформація про історію міста, «родзинку» міста - дендрологічний парк «Ладижинський гай» та соціально-економічна довідка. Розповіді супроводжуються світлинами.

  Варто зазначити, що саме про дендрологічний парк «Ладижинський гай» преважна більшість – 26% респондентів хотіли б розповісти гостям міста (опитування проводилося в рамках дослідження громадської думки під час реалізації проекту влітку 2018 року).

   Надрукована поліграфічна продукція - буклет формату А4 з 2-ма згинами у кількості 2 тисячі примірників.

 Частина буклетів передана представникам ЦНАПу, Ладижинської міської філії Вінницького обласного центру зайнятості для поширення серед відвідувачів. Також розповсюдження буклетів відбуватиметься під час проведення культурно-мистецьких, спортивних заходів у місті, а також на конференціях, круглих столах та інших заходах поза межами міста за участі представників Ладижина.

   Партнер проекту – компанія «ДТЕК».