Проект «Дитячий світ» (по вул. К.Маркса) – продовження проекту ініціативної групи «Чистий берег» конкурсу міні-грантів «Громада своїми руками 2016», завдяки якому почалося облаштування місця для відпочинку на березі річки Південний Буг в старій частині міста.

  «Минулого року за підтримки компанії ДТЕК, завдяки жителям міста впорядкована та має охайний вигляд ділянка берега, встановлено грибки, пісочницю, лавки, гойдалку, контейнер для сміття. Берегова зона по вулиці К.Маркса швидко набула популярності серед батьків із дітьми, стала улюбленим місцем відпочинку. Саме тому виникла потреба у розширенні території для відпочинку, створенні комфортніших умов для мешканців старої частини міста. Цьогоріч придбано та встановлено 2 гойдалки, пляжну роздягальню, лавки зі спинкою, турнік та карусель», - розповідає керівник Департаменту з управління персоналом ДТЕК Ладижинська ТЕС Наталія Гаврилюк, яка є керівником проекту "Дитячий світ".

  Виготовив обладнання відомий в Ладижині та за його межами коваль Андрій Чепірдак, що також є автором 3-метрового кованого тризуба, встановленого на Площі Фонтанів, який занесено до Книги рекордів України.

  Прибрали територію та встановили обладнання небайдужі мешканці старої частини міста, учасники ГО «Мирослава», демобілізовані учасники АТО та волонтери.

  «Плануємо ще поставити мангал, адже ладижинці полюбляють приходити сюди на пікнік», - додає головний спеціаліст ТОВ «ДТЕК Сервіс» та депутат Ладижинської міської ради Олександр Жаріков.

 

 

 

 

   Сьогодні, 11 травня відбулось перше засідання в рамках реалізації проекту «Інформаційні об'єкти міського середовища як інструмент покращення іміджу міста», який реалізується за підтримки Федерації канадських муніципалітетів (ФКМ), що впроваджує проект «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС).

   Передумовою для написання проекту стало зростання рівня глобальної конкуренції регіонів та окремих міст, яке зумовлює необхідність створення позитивного іміджу міста на туристичному ринку. Виявлення проблеми формування іміджу міста необхідне для його розвитку. Місто, привабливе для інвесторів та туристів, власне жителів як ретрансляторів гарного його іміджу, яке активно використовує всі види наявних ресурсів, - це товар на ринку територій. Таким чином, приходить сприйняття іміджу міста як його своєрідності та неповторності, пов’язаними з позиціонуванням серед подібних міст.

   Цілі проекту:

  1. Залучення громадян до планування та прийняття рішень.
  2. Формування позитивного іміджу міста через розміщення інформаційних об’єктів міського середовища, розповсюдження промоційних відео та друкованих матеріалів про місто.
  3. 3.Інформування цільових груп про туристичний потенціал, ресурси громади.

   Проект впроваджуватиметься за сприяння Фонду підтримки ініціатив з демократичного врядування та розвитку на впровадження Проекту ПРОМІС.

   Учасники засідання ознайомились з ключовими заходами, що будуть здійснені під час виконання проекту.