19 квітня 2018 року під час засідання Спостережної ради Проекту ПРОМІС підписано угоду про реалізацію проекту «Інформаційні об'єкти міського середовища як інструмент покращення іміджу міста», який розробили фахівці Ладижинської міської ради та Агенції місцевого економічного розвитку.

   Реалізація проекту розпочинається з 1 травня 2018 року та триватиме впродовж одного року.

   Партнер проекту – компанія «ДТЕК».

  Метою проекту є підвищення рівня привабливості та «впізнавання» Ладижина його цільовими групами (туристи, підприємці, нові мешканці), розвиток туристичного потенціалу через розповсюдження інформації щодо активів (ресурсів) громади, розміщення інформаційних об’єктів міського середовища, розповсюдження промоційних відео та друкованих матеріалів про місто.

  Проект є місцевою ініціативою, спрямованою на підвищення рівня привабливості Ладижина та впровадження заходів у сфері маркетингу й брендингу міста. Діяльність за проектом спрямована на досягнення цілей Стратегії розвитку міста Ладижина до 2025 року.

  Проект сприятиме запровадженню інтегрованої моделі відкритого врядування, яка передбачає можливість громадян вільно реалізовувати право на одержання інформації в зрозумілій формі, а також передбачає участь громадян у плануванні місцевого розвитку та прийнятті рішень.