Жіноче підприємництво є відносно новим  явищем для української економіки, тому для дослідження жіночої проблематики необхідно проаналізувати особливості та проблеми розвитку підприємництва з урахуванням гендерного підходу. Важливим у сучасних українських реаліях особливо актуальним є сприяти розвитку жіночого підприємництва, адже підприємництво пробуджує в жінок ініціативу до ділової активності та економічної діяльності, без очікувань на опіку держави, що позбавляє їх утриманської психології та сприяє становленню середнього класу. Оскільки жінки в Україні складають більше половини населення і допомога їм у реалізації підприємницької активності та зростанні їх бізнесу сприятиме становленню більш конкурентоспроможної економіки та слугуватиме важливим чинником  більшої залученості до суспільних справ.

  У 2015 професором Джоном Джонсоном (США) проведено українське загальнонаціональне дослідження, його метою був  аналіз існуючих бар’єрів для розвитку жіночого бізнесу в Україні. 1000 жінок-підприємниць з усіх регіонів країни взяли участь в опитуванні. Три основні перешкоди, виявлені в Україні, це – бюрократія державних органів влади (77% респонденток), відсутність державної підтримки (66%) та відсутність джерел незалежного фінансування для початку бізнесу (60%).

 Саме тому, коли до Фонду мікрокредитування підприємництва АМЕР м. Ладижин звернулась ФОП Кузнєцова Марина з бізнес-планом "Відкриття косметологічного кабінету в салоні краси «Афродіта", він був підтриманий учасниками Експертної комісії та надана безвідсоткова поворотна фінансова допомога для його реалізації у розмірі 30 тисяч гривень. Мета бізнес-плану полягає в наданні якісних косметологічних послуг, що передбачає створення нового робочого місця косметолога з фаховою вищою медичною освітою.

 Діяльність салону краси є яскравим прикладом жіночого підприємництва, яким пані Марина успішно займається з 2003 року і багато мешканців міста знають її як висококваліфікованого майстра-перукаря.

  «З кожним днем зростає тенденція розвитку індустрії краси, а з ним і попит на косметичні послуги. Прагнення українців до володіння красивою зовнішністю стимулює ринок краси. Косметичні послуги завжди користувалися чималою популярністю у населення великих міст. Зараз ця тенденція продовжує розвиватися в невеликих населених пунктах. Для багатьох людей відвідування косметолога вже увійшло в звичку, причому з кожним роком в подібних салонах збільшується кількість клієнтів чоловічої статі. Зростає попит на послуги косметичних кабінетів. Косметичний кабінет – це новий рівень розвитку малого бізнесу, при якому виявляються більш сучасні і комфортні послуги. Незважаючи на наявність інших салонів у нашому місті, жителям не вистачає такого салону, де виявлявся б повний спектр послуг на рівні, що відповідає новим, сучасним стандартам», - розповідає підприємиця.

 За словами задоволених клієнток, відкриття косметологічного кабінету, який надаватиме якісні косметологічні послуги, є дуже актуальним для ладижанок, адже жінки прагнуть бути привабливими завжди, особливо навесні.

  Зазначимо, що салон краси «Афродіта» чекає своїх відвідувачів щоденно, без вихідних  з 9 години до 20 години.