Мій Ладижин 2020

Учасники конкурсу Мій Ладижин 2020Завершився творчий конкурс «Ладижин-2020», оголошений «Агенцією місцевого економічного розвитку міста Ладижин», за  ініциативи та підтримки ГО Спільнота «Соціально-відповідальний бізнес» м.Львів, в рамках Програми Соціального Партнерства компанії ДТЕК та м. Ладижин. 3-го лютого відбулося нагородження переможців. Нагадаємо, до участі у творчому змаганні допускалися учасники віком від 18 до 35 років, які проживають, працюють або навчаються у Ладижині.

До фінальної частини конкурсу було запрошено 16 юних ладижинців. Вони мали презентувати свої ідеї на загал. Треба сказати, що у більшості з них це вийшло якнайкраще. І до тих балів, які отримали їхні роботи від компетентного журі (до його складу входили представники Ладижина, Вінниці та Львова), додалося ще кілька додаткових. За них хлопці й дівчата отримали подарунки від лідерів компанії «Оріфлейм» в м.Ладижин – Людмили Родіонової та Ольги Багнюк.

Отже, до десятки лідерів увійшли: Євгеній Баранов, Андрій Смірнов, Людмила Ріофріо, Анна Шерстка, Сергій Червонецький, Вадим Самошевський, Павло Нагорний, Олександр Грінченко, Валентин Бойцун, Оксана Дядюра.

Саме ці хлопці й дівчата матимуть можливість відвідати найближчим часом своїх польських і словацьких ровесників, щоб ознайомитися з їхніми ідеями та методами втілення їх  у життя. Відповідальна за організацію та проведення закордонної поїздки, ГО Спільнота «Соціально-відповідальний бізнес», партнер компанії ДТЕК.

Очолив групу переможців Євгеній Баранов. Його проект про автоматичне регулювання споживання теплової енергії в будинках має дуже актуальне значення.

Олександр Грінченко у своєму проекті «День серед ночі» підняв проблему вуличного освітлення міста.  На його думку, потрібно  змінити ще радянській підхід до освітлення, коли пішохідні доріжки обабіч доріг освітлюються за залишковим принципом. Одним із етапів має бути впровадження інтелектуального світлодіодного вуличного освітлення. Це дозволяє скоротити енерговитрати на 50%. Такі системи дають 40%-ве зниження витрат на техобслуговування вуличних світильників, підвищують рівень безпеки пішоходів і водіїв, збільшують термін служби ламп і знижують обсяги шкідливих викидів в атмосферу.

Наступний конкурсант - Павло Нагорний, пропонує втілити в життя  проект розвитку велоспорту та велотуризму у місті. Користь від розвитку велоспорту, на думку Павла, це - здоров’я, спілкування, розкриття природнього та туристичного потенціалу нашого краю. На цю тему Павла  надихнув його стиль життя. Він уже більше 10 років займається велотуризмом. Мріє відкрити пункт сервісного велообслуговування та надавати послуги з аренди велосипедів.

А ще ладижинці пропонують  у своїх роботах схеми реалізації інших ідей. Скажімо, мотузкового парку «Торус», який пропонує Сергій Червонецький, який є, наприклад, у Києві. Для його втілення  в життя не потрібно багато коштів. Так само як і для розвитку воркауту (тренування на перекладинах та брусах) - пропозиція Смірнова Андрія,  створення розважального центру «снігова королева» - ідея Анни Шерсткої. Іншими словами - облаштування майданчиків для зимових видів спорту (санчата, лижі, хокей).

Олексій Петрик - фанат своєї справи. Він модернізує та ремонтує автівки. Юнак упевнений, що із будь-якого старого авто можна створити ексклюзив. У нього вже є справжні витвори мистецтва з непотрібних, на перший погляд, запчастин.

Відеопроект Сергія Тарнавського нагадує всім жителям міста, поки ми будемо сподіватися, що хтось за нас зробить наше життя кращим - змін не чекати. Кожен сам творець свого майбутнього - такий лейтмотив його роботи.

Як бачимо, ідей було багато. Всі вони спрямовані на вдосконалення себе як людини, на покращення стилю життя, навколишнього середовища, виховання дітей.  

Треба сказати, що всі учасники, які надали на розгляд журі відеороботи, есе чи проекти, заслуговують найвищих оцінок. Насамперед за те, що не полінувалися докласти зусиль, щоб систематизувати та викласти свої мрії, нехай навіть деякі були не зовсім актуальні, на перший погляд. Адже не секрет, що кожен з нас у молодості придумував, так би мовити, свій велосипед. Але тільки одиниці свої фантазії втілили хоча б частково у життя.

З цікавими роботами конкурсу "Мій Ладижин 2020" можна ознайомитись тут:

Баранов Євгеній "Коплексна економія тепла" - pdf-icon-hi;

Червонецький Сергій "Мотузковий парк пригод "Торус"" -pdf-icon-hi;

Грінченко Олександр "День серед ночі" - pdf-icon-hi;

Самошевський Вадим "Картинна галерея" - pdf-icon-hi;

Смірнов Андрій "Спорт на вулиці" - pdf-icon-hi;

Нагорний Павло "Розвиток велотуризму" - pdf-icon-hi;

Дядюра Оксана "Світ дитинства" - pdf-icon-hi;

Мальцева Валентина "Фестиваль рукоділля" - pdf-icon-hi.

 

Сьогодні у хлопців та дівчат є унікальні шанси спробувати впровадити свої проекти. Треба лише не полінуватися і докласти зусиль. І тоді все вийде.

Lingua CenterПроект "Агенції Місцевого Економічного Розвитку м.Ладижин"- Мовний центр.

LinguaCenter – це освітній проект, метою якого є популяризація вивчення іноземних мов у м. Ладижин.

Дочірні категорії

  • Бізнес середовище
    • Бізнесінкубатор

      Бізнес-інкубатор – організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб’єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності. Інкубатори опікують молоді фірми, допомагаючи їм виживати і рости під час стартового/початкового періоду, коли вони найбільш уразливі.

      Мета бізнес-інкубатору: 
      - створити сприятливе середовище для нових підприємств;
      - готувати і випускати успішні підприємства, що є фінансово життєздатними й автономними, коли вони залишають інкубатори (зазвичай це відбувається через 2 чи 3 роки).

      Функція бізнес-інкубатор:
      - надання приміщення для офісів/майстерень на умовах оренди, часто за цінами нижчими від ринкових і з гнучкими умовами одержання додаткового місця за вимогою;
      - адміністративні і технічні послуги (телефон, копіювання, приміщення для конференцій/зустрічей, секретаріат і т. д.);
      - консультування/бізнес-планування для починаючих і потенційних підприємців. Також можливий широкий набір інших (консалтингових) послуг, передача технологій, пропозиції по проведенню семінарів і тренінгів і т. д.;
      - відкриття молодим фірмам доступу до фінансування;

      Хто може бути клієнтом бізнес-інкубатору:
      - молоді люди, які розглядають можливість відкриття власної справи;
      - молоді люди (або групи молодих людей), які хочуть відкрити власну справу та мають бізнес-ідею;
      - компанії-початківці, що створені та існують не більше 11 місяців та прагнуть вдосконалити бізнес-процеси;

      Принципи роботи бізнес-інкубатору:
      - Участь кожного;
      - Навчання і розвиток;
      - Інтеграція;
      - Партнерство;
      - Відповідальність.

       Очікувальні результати роботи бізнес-інкубатору:

      1. Компанії, поміщені в інкубатор, створюють робочі місця, сприяють пожвавленню й активізації діяльності в регіоні, комерціалізують важливі технології, а також поліпшують стан місцевої і національної економіки.
      2. Інкубатори також забезпечують розвиток людських ресурсів - борються з головними проблемами слабких систем менеджменту шляхом передачі знань і досвіду, створення і впровадження підприємницької культури в організаціях.
      3. Інкубатори оцінюють ефективність роботи як усього підприємства, так і його системи керування, і забезпечують успіх своїх організацій-клієнтів.
      4. Діяльність інкубаторів сприяє розвитку ключових факторів людських ресурсів - знань і доходу.
      ВАЖЛИВО: Бізнес-інкубатор завжди має власну частку в компаніях, що пройшли інкубаційний процес. Коли через кілька років підприємство набирає обертів, воно починає приносити прибуток. Прибуток буде використовуватись для фінансування діяльності громадського руху в районі, що організував цей бізнес-інкубатор. Розвиток ефективних бізнес-інкубаторів стане одним з флагманських проектів Плану розвитку Ладижина.

    • Соціальне підприємництво
    • Бізнес-план

      Будь-яка конструкція створюється спочатку на папері. Будинок, літак або комп’ютер розпочинаються з креслень та розрахунків. Бізнес-план точно так само як креслення чи інші технічні розрахунки це є роздуми та обґрунтування перед діями. Він дозволяє зважити усі “за” та “проти” перед початком вкладення ресурсів. Звернення до бізнес-плану, його необхідність виникає тоді, коли для підприємства необхідні зміни. Бізнес планБізнес план

      Необхідність та цінність бізнес-планування полягає не тільки в тому, щоб переконати інвестора в тому, що у підприємства існує варта уваги та підтримки бізнес-ідея. Бізнес-план має особливе значення для управлінського персоналу підприємства, оскільки обґрунтовує цілі підприємства, а також термін та шляхи їх досягнення.

      Таким чином, бізнес-план – це документ, в якому за допомогою певних стандартів подана система доказів успішності пропонованої справи.

      Бізнес-план – це інструмент об’єктивної оцінки власної підприємницької діяльності, а також реалізації проектно-інвестиційних рішень відповідно до вимог ринку.

      Не буде перебільшенням сказати, що бізнес-план (БП) є основою управління не тільки певним комерційним проектом, але й самим підприємством. Він дозволяє подивитися на твоє підприємство ніби зі сторони.

      Складають БП, як правило, з метою одержання кредиту або залучення інвестицій. Однак основною ціллю БП є прогнозування виробничо-фінансової діяльності на найближчу та найбільш віддалену перспективу відповідно до вимог ринку та виходячи з можливостей залучення необхідних ресурсів.

      Більш детально з правилами складання та оформлення бізнес-плану можна ознайомитись завантаживши архів - ZIP.

      Можливо, ознайомившись з цими вимогами, ви злякалися і вирішили, що складання бізнес-плану вам не під силу. Не відмовляйтеся від своїх задумів! Написати бізнес-план може кожна ініціативна людина аби було бажання. Всі головні моменти підприємницької діяльності ми вже розглянули. Трохи ваших зусиль та терпіння, і за допомогою бізнес-плану в запитаннях, зразок якого ми подаємо у наступному випуску, ви досягнете успіху!

      Відповівши на всі запитання, ви матимете справжній бізнес-план чітку картину вашої майбутньої діяльності. Звичайно, ця праця потребуватиме енергії та часу. Доведеться неодноразово звертатися за допомогою до фахівців. Але справа того варта. Спробуйте і переконайтеся.

  • Соціальна сфера
  • Енергоменеджмент
  • Інформація та події
  • Центр підтримки бізнесу