«ДТЕК Дніпрообленерго» за свій рахунок встановить споживачам цьогоріч 22 тисячі «розумних лічильників», які дозволять економити на електроенергії до 30%. Загальна цифра клієнтів компанії, які користуються новими лічильниками, таким чином збільшиться до 47 тисяч.

 «ДТЕК Дніпрообленерго» в 2012 році підключив до «розумних лічильників» 25 тисяч клієнтів. Цьогоріч компанія має намір встановити зручну і сучасну систему обліку електроенергії ще приблизно 22 тисячам споживачів. «Розумні лічильники» допомагають споживачам заощаджувати, а компанії – підвищувати ефективність. Згідно зі встановленими в Україні тарифами, електроенергія, яку використовують побутові клієнти в нічні або денні години, оплачується за нижчими цінами, ніж спожита вранці або ввечері. 

 «Розумні лічильники» фіксують витрату електроенергії в різний час доби, надаючи клієнтам можливість платити за електроенергію за різними тарифами. Таким чином, ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» надає своїм абонентам можливість на законних підставах економити до 30% витрат за електроенергію.

 Для зручності клієнтів компанія максимально спростила процедуру встановлення таких лічильників: споживачі платять 195 грн тільки за послуги параметризації приладу, натомість сам лічильник і його встановлення «Дніпрообленерго» оплачує зі свого бюджету. «Розумні лічильники» інтегровані з автоматизованою системою контролю обліку електроенергії (АСКОЕ), яка була впроваджена компанією для поліпшення якості обслуговування клієнтів. АСКОЕ дозволяє в режимі online передавати показання щодо споживання електроенергії до системи обліку «ДТЕК Дніпрообленерго». «Особистий кабінет побутового споживача» «ДТЕК Дніпрообленерго» дозволяє керувати розрахунками за електроенергію (внесення показань, звірення сальдо, оплата за електроенергію) цілодобово в робочі дні, вихідні та святкові дні. 

"Ми одними з перших серед енергокомпаній України впровадили автоматизовану систему контролю та обліку електроенергії побутових абонентів. Ця систем значно спростила розрахунки і нам, і нашим споживачам, – зазначив комерційний директор «ДТЕК Дніпрообленерго» Юрій Паршин.

Концепція зеленого офісу

Зелений офіс — це концепція управління організацією, що дозволяє зменшити її негативний вплив на навколишнє середовище шляхом максимального збереження ресурсів та енергії і зменшення кількості відходів

Для ознайомлення завантажте файл pdf-icon-hi

Зелений офіс – з турботою про довкілля, з вигодою для бізнесу

Зелений офіс (ЗО) – це концепція управління ор ганізацією, яка має на меті зменшити негативний вплив діяльності компанії на навколишнє середови ще та сприяти раціональному використанню ре сурсів. Компанії, які реалізують свою діяльність відповідно до рекомендацій зеленого офісу, раціональніше використовують ресурси та енергію, зменшують кількість відходів при роботі в офісних приміщеннях та покращують свою репутацію в очах споживачів, клієнтів та партнерів.

Для ознайомлення завантажте файл pdf-icon-hi

Каталог проектів щодо енергозбереження у житлово-комунальному господарстві України 2010 рік

Пропонуємо Вашій увазі “Каталог проектів щодо енергозбереження у житлово-комунальному господарстві України”, що узагальнює інформацію про наявний в Україні на місцевому рівні успішний досвід у сфері енергозбереження й енергоефективності на об’єктах житлово-комунальної сфери.

Для ознайомлення завантажте файл pdf-icon-hi

Кращі практики щодо енергозбереження у житлово-комунальному господарстві України

Пропонуємо вашій увазі брошуру “Кращі практики щодо енергозбереження у житлово-комунальному господарстві України”. Це видання є другим із серії публікацій, що узагальнюють наявний в Україні успішний досвід у сфері енергозбереження.

Для ознайомлення завантажте файл pdf-icon-hi

Дочірні категорії

  • Бізнес середовище
    • Бізнесінкубатор

      Бізнес-інкубатор – організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб’єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності. Інкубатори опікують молоді фірми, допомагаючи їм виживати і рости під час стартового/початкового періоду, коли вони найбільш уразливі.

      Мета бізнес-інкубатору: 
      - створити сприятливе середовище для нових підприємств;
      - готувати і випускати успішні підприємства, що є фінансово життєздатними й автономними, коли вони залишають інкубатори (зазвичай це відбувається через 2 чи 3 роки).

      Функція бізнес-інкубатор:
      - надання приміщення для офісів/майстерень на умовах оренди, часто за цінами нижчими від ринкових і з гнучкими умовами одержання додаткового місця за вимогою;
      - адміністративні і технічні послуги (телефон, копіювання, приміщення для конференцій/зустрічей, секретаріат і т. д.);
      - консультування/бізнес-планування для починаючих і потенційних підприємців. Також можливий широкий набір інших (консалтингових) послуг, передача технологій, пропозиції по проведенню семінарів і тренінгів і т. д.;
      - відкриття молодим фірмам доступу до фінансування;

      Хто може бути клієнтом бізнес-інкубатору:
      - молоді люди, які розглядають можливість відкриття власної справи;
      - молоді люди (або групи молодих людей), які хочуть відкрити власну справу та мають бізнес-ідею;
      - компанії-початківці, що створені та існують не більше 11 місяців та прагнуть вдосконалити бізнес-процеси;

      Принципи роботи бізнес-інкубатору:
      - Участь кожного;
      - Навчання і розвиток;
      - Інтеграція;
      - Партнерство;
      - Відповідальність.

       Очікувальні результати роботи бізнес-інкубатору:

      1. Компанії, поміщені в інкубатор, створюють робочі місця, сприяють пожвавленню й активізації діяльності в регіоні, комерціалізують важливі технології, а також поліпшують стан місцевої і національної економіки.
      2. Інкубатори також забезпечують розвиток людських ресурсів - борються з головними проблемами слабких систем менеджменту шляхом передачі знань і досвіду, створення і впровадження підприємницької культури в організаціях.
      3. Інкубатори оцінюють ефективність роботи як усього підприємства, так і його системи керування, і забезпечують успіх своїх організацій-клієнтів.
      4. Діяльність інкубаторів сприяє розвитку ключових факторів людських ресурсів - знань і доходу.
      ВАЖЛИВО: Бізнес-інкубатор завжди має власну частку в компаніях, що пройшли інкубаційний процес. Коли через кілька років підприємство набирає обертів, воно починає приносити прибуток. Прибуток буде використовуватись для фінансування діяльності громадського руху в районі, що організував цей бізнес-інкубатор. Розвиток ефективних бізнес-інкубаторів стане одним з флагманських проектів Плану розвитку Ладижина.

    • Соціальне підприємництво
    • Бізнес-план

      Будь-яка конструкція створюється спочатку на папері. Будинок, літак або комп’ютер розпочинаються з креслень та розрахунків. Бізнес-план точно так само як креслення чи інші технічні розрахунки це є роздуми та обґрунтування перед діями. Він дозволяє зважити усі “за” та “проти” перед початком вкладення ресурсів. Звернення до бізнес-плану, його необхідність виникає тоді, коли для підприємства необхідні зміни. Бізнес планБізнес план

      Необхідність та цінність бізнес-планування полягає не тільки в тому, щоб переконати інвестора в тому, що у підприємства існує варта уваги та підтримки бізнес-ідея. Бізнес-план має особливе значення для управлінського персоналу підприємства, оскільки обґрунтовує цілі підприємства, а також термін та шляхи їх досягнення.

      Таким чином, бізнес-план – це документ, в якому за допомогою певних стандартів подана система доказів успішності пропонованої справи.

      Бізнес-план – це інструмент об’єктивної оцінки власної підприємницької діяльності, а також реалізації проектно-інвестиційних рішень відповідно до вимог ринку.

      Не буде перебільшенням сказати, що бізнес-план (БП) є основою управління не тільки певним комерційним проектом, але й самим підприємством. Він дозволяє подивитися на твоє підприємство ніби зі сторони.

      Складають БП, як правило, з метою одержання кредиту або залучення інвестицій. Однак основною ціллю БП є прогнозування виробничо-фінансової діяльності на найближчу та найбільш віддалену перспективу відповідно до вимог ринку та виходячи з можливостей залучення необхідних ресурсів.

      Більш детально з правилами складання та оформлення бізнес-плану можна ознайомитись завантаживши архів - ZIP.

      Можливо, ознайомившись з цими вимогами, ви злякалися і вирішили, що складання бізнес-плану вам не під силу. Не відмовляйтеся від своїх задумів! Написати бізнес-план може кожна ініціативна людина аби було бажання. Всі головні моменти підприємницької діяльності ми вже розглянули. Трохи ваших зусиль та терпіння, і за допомогою бізнес-плану в запитаннях, зразок якого ми подаємо у наступному випуску, ви досягнете успіху!

      Відповівши на всі запитання, ви матимете справжній бізнес-план чітку картину вашої майбутньої діяльності. Звичайно, ця праця потребуватиме енергії та часу. Доведеться неодноразово звертатися за допомогою до фахівців. Але справа того варта. Спробуйте і переконайтеся.

  • Соціальна сфера
  • Енергоменеджмент
  • Інформація та події
  • Центр підтримки бізнесу