"Програма розвитку малого та середнього підприємництва у місті Ладижині на 2017 – 2021 роки” розроблена спільно з експертами Проекту "Партнерство для розвитку міст", затверджена Рішенням №392 від 11 липня 2017 року 11 сесії 7 скликання Ладижинської міської ради та успішно впроваджується. Основною її метою є забезпечення конкурентоспроможності місцевої економіки,  покращення бізнес-середовища для МСП та належного добробуту громади через розвиток підприємницької ініціативи, залучення до підприємницької діяльності всіх зацікавлених членів громади  та відходу від патерналізму. Програма ґрунтується навикористанні наявних в місті умов та ресурсів, враховує положення Стратегії розвитку міста Ладижин до 2025 року, регіональні пріоритети, що викладені у Стратегії збалансованого регіонального розвитку Вінницької області на період до 2020 року, національні пріоритети розвитку МСП. Програму розроблено на основі дотримання принципів Акту з питань малого бізнесу для Європи, з урахуванням перспективних європейських галузевих трендів. Враховано також важливість формування підприємливості як ціннісної орієнтації людини, залучення всіх зацікавлених членів суспільства до підприємництва, необхідність підтримки соціальних підприємців, забезпечення потреб та рівного доступу суб’єктів господарювання міста до місцевих ресурсів, інфраструктури і послуг з розвитку бізнесу, особливо таких груп мешканців як жінки, молодь, внутрішньо переміщені особи. Передбачається, що фінансування проектів Програми здійснюватиметься відповідно до їх пріоритетності за рахунок коштів міського бюджету та коштів міжнародної технічної допомоги, зокрема, проекту ПРОМІС.

Детальніше з текстом Програми можна ознайомитись тут - pdf icon hi.

Пропонуємо Вам ознайомитись зі Стратегією соціального партнерства компанії ДТЕК та м. Ладижин на 2012-2015 р.р.

Стратегію розроблено за ініціативою компанії ДТЕК з метою підвищення ефективності соціальних інвестицій компанії та створення умов для довгострокового сталого розвитку м. Ладижин.

Генеральна мета Стратегії соціального патнерства – підвищення рівня добробуту, покращання середовища життя та праці, умов для всебічного розвитку мешканців Ладижина. Ця мета досягається через систему цілей та завдань Стратегії, що у свою чергу ґрунтується на вибраних пріоритетах соціального партнерства.

Для ознайомлення завантажте файл pdf-icon-hi

Дочірні категорії

  • Бізнес середовище
    • Бізнесінкубатор

      Бізнес-інкубатор – організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб’єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності. Інкубатори опікують молоді фірми, допомагаючи їм виживати і рости під час стартового/початкового періоду, коли вони найбільш уразливі.

      Мета бізнес-інкубатору: 
      - створити сприятливе середовище для нових підприємств;
      - готувати і випускати успішні підприємства, що є фінансово життєздатними й автономними, коли вони залишають інкубатори (зазвичай це відбувається через 2 чи 3 роки).

      Функція бізнес-інкубатор:
      - надання приміщення для офісів/майстерень на умовах оренди, часто за цінами нижчими від ринкових і з гнучкими умовами одержання додаткового місця за вимогою;
      - адміністративні і технічні послуги (телефон, копіювання, приміщення для конференцій/зустрічей, секретаріат і т. д.);
      - консультування/бізнес-планування для починаючих і потенційних підприємців. Також можливий широкий набір інших (консалтингових) послуг, передача технологій, пропозиції по проведенню семінарів і тренінгів і т. д.;
      - відкриття молодим фірмам доступу до фінансування;

      Хто може бути клієнтом бізнес-інкубатору:
      - молоді люди, які розглядають можливість відкриття власної справи;
      - молоді люди (або групи молодих людей), які хочуть відкрити власну справу та мають бізнес-ідею;
      - компанії-початківці, що створені та існують не більше 11 місяців та прагнуть вдосконалити бізнес-процеси;

      Принципи роботи бізнес-інкубатору:
      - Участь кожного;
      - Навчання і розвиток;
      - Інтеграція;
      - Партнерство;
      - Відповідальність.

       Очікувальні результати роботи бізнес-інкубатору:

      1. Компанії, поміщені в інкубатор, створюють робочі місця, сприяють пожвавленню й активізації діяльності в регіоні, комерціалізують важливі технології, а також поліпшують стан місцевої і національної економіки.
      2. Інкубатори також забезпечують розвиток людських ресурсів - борються з головними проблемами слабких систем менеджменту шляхом передачі знань і досвіду, створення і впровадження підприємницької культури в організаціях.
      3. Інкубатори оцінюють ефективність роботи як усього підприємства, так і його системи керування, і забезпечують успіх своїх організацій-клієнтів.
      4. Діяльність інкубаторів сприяє розвитку ключових факторів людських ресурсів - знань і доходу.
      ВАЖЛИВО: Бізнес-інкубатор завжди має власну частку в компаніях, що пройшли інкубаційний процес. Коли через кілька років підприємство набирає обертів, воно починає приносити прибуток. Прибуток буде використовуватись для фінансування діяльності громадського руху в районі, що організував цей бізнес-інкубатор. Розвиток ефективних бізнес-інкубаторів стане одним з флагманських проектів Плану розвитку Ладижина.

    • Соціальне підприємництво
    • Бізнес-план

      Будь-яка конструкція створюється спочатку на папері. Будинок, літак або комп’ютер розпочинаються з креслень та розрахунків. Бізнес-план точно так само як креслення чи інші технічні розрахунки це є роздуми та обґрунтування перед діями. Він дозволяє зважити усі “за” та “проти” перед початком вкладення ресурсів. Звернення до бізнес-плану, його необхідність виникає тоді, коли для підприємства необхідні зміни. Бізнес планБізнес план

      Необхідність та цінність бізнес-планування полягає не тільки в тому, щоб переконати інвестора в тому, що у підприємства існує варта уваги та підтримки бізнес-ідея. Бізнес-план має особливе значення для управлінського персоналу підприємства, оскільки обґрунтовує цілі підприємства, а також термін та шляхи їх досягнення.

      Таким чином, бізнес-план – це документ, в якому за допомогою певних стандартів подана система доказів успішності пропонованої справи.

      Бізнес-план – це інструмент об’єктивної оцінки власної підприємницької діяльності, а також реалізації проектно-інвестиційних рішень відповідно до вимог ринку.

      Не буде перебільшенням сказати, що бізнес-план (БП) є основою управління не тільки певним комерційним проектом, але й самим підприємством. Він дозволяє подивитися на твоє підприємство ніби зі сторони.

      Складають БП, як правило, з метою одержання кредиту або залучення інвестицій. Однак основною ціллю БП є прогнозування виробничо-фінансової діяльності на найближчу та найбільш віддалену перспективу відповідно до вимог ринку та виходячи з можливостей залучення необхідних ресурсів.

      Більш детально з правилами складання та оформлення бізнес-плану можна ознайомитись завантаживши архів - ZIP.

      Можливо, ознайомившись з цими вимогами, ви злякалися і вирішили, що складання бізнес-плану вам не під силу. Не відмовляйтеся від своїх задумів! Написати бізнес-план може кожна ініціативна людина аби було бажання. Всі головні моменти підприємницької діяльності ми вже розглянули. Трохи ваших зусиль та терпіння, і за допомогою бізнес-плану в запитаннях, зразок якого ми подаємо у наступному випуску, ви досягнете успіху!

      Відповівши на всі запитання, ви матимете справжній бізнес-план чітку картину вашої майбутньої діяльності. Звичайно, ця праця потребуватиме енергії та часу. Доведеться неодноразово звертатися за допомогою до фахівців. Але справа того варта. Спробуйте і переконайтеся.

  • Соціальна сфера
  • Енергоменеджмент
  • Інформація та події
  • Центр підтримки бізнесу