Пропонуємо Вам ознайомитись зі Стратегією соціального партнерства компанії ДТЕК та м. Ладижин на 2012-2015 р.р.

Стратегію розроблено за ініціативою компанії ДТЕК з метою підвищення ефективності соціальних інвестицій компанії та створення умов для довгострокового сталого розвитку м. Ладижин.

Генеральна мета Стратегії соціального патнерства – підвищення рівня добробуту, покращання середовища життя та праці, умов для всебічного розвитку мешканців Ладижина. Ця мета досягається через систему цілей та завдань Стратегії, що у свою чергу ґрунтується на вибраних пріоритетах соціального партнерства.

Для ознайомлення завантажте файл pdf-icon-hi

Логотип Агенції місцевого економічного розвитку міста ЛадижинЛоготип Агенції місцевого економічного розвитку міста ЛадижинПро АМЕР

Комунальна установа “Агенція місцевого економічного розвитку міста Ладижин”(АМЕР) аполітична організація з командою людей, які мають активну громадську позицію, практичний та життєвий досвід, налаштовані своєю діяльністю поліпшити  рівень життя громади міста. Агенція створена Ладижинською міською радою в 2012 році у рамках Стратегії соціального партнерства компанії ДТЕК та м. Ладижин.

Мета

АМЕР створена з метою сприяння соціально-економічного розвитку м. Ладижин, забезпечення зайнятості населення, сприяння збільшенню надходжень до місцевого бюджету, захисту законних прав та інтересів суб’єктів підприємництва міста, а також для сприяння формуванню джерел коштів для всебічного економічного розвитку м. Ладижин, сприяння підвищенню конкурентоспроможності та інституційної спроможності, впровадження заходів з енергоефективності та енергозбереження, сприяння залученню інвестицій в розвиток міста, зміцнення економічного потенціалу територіальних громад міста, прогнозування і визначення перспектив подальшого економічного розвитку міста.

Завдання:

  • участь в розробці та реалізації програм соціально-економічного розвитку міста та плану його впровадження;
  • проведення досліджень та визначення громадської думки, перспектив розвитку міста у цілому та окремих галузей;
  • формування стратегії інвестиційної привабливості міста, сприяння залучення інвестицій в економіку міста;
  • розробка програм взаємодії між суб’єктами підприємництва міста , координація їх взаємовідносин з державою та органів місцевого самоврядування;
  • встановлення і розвиток зв’язків з іноземними суб’єктами підприємництва, участь у роботі міжнародних неурядових організацій;
  • співпраця з національними, іноземними та міжнародними агенціями.
  • сприяння об’єднанню спеціалістів в галузі економіки та науковців, які зацікавлені питаннями розвитку підприємництва;
  • організація та проведення семінарів, конференцій, форумів, тренінгів, ярмарок та виставок відповідно до мети діяльності Агенції;
  • здійснення діяльності у сфері публіцистики та промоції міста з метою сприяння економічного розвитку міста;
  • сприяння організації навчання і стажування фахівців з питань економічного розвитку;
  • участь у проведенні міждержавного обміну спеціалістами, вченими, студентами з метою вдосконалення професійного рівня та навчання;
  • розробка стратегії енергоефективності і енергозбереження.

Дочірні категорії

  • Бізнес середовище
    • Бізнесінкубатор

      Бізнес-інкубатор – організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб’єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності. Інкубатори опікують молоді фірми, допомагаючи їм виживати і рости під час стартового/початкового періоду, коли вони найбільш уразливі.

      Мета бізнес-інкубатору: 
      - створити сприятливе середовище для нових підприємств;
      - готувати і випускати успішні підприємства, що є фінансово життєздатними й автономними, коли вони залишають інкубатори (зазвичай це відбувається через 2 чи 3 роки).

      Функція бізнес-інкубатор:
      - надання приміщення для офісів/майстерень на умовах оренди, часто за цінами нижчими від ринкових і з гнучкими умовами одержання додаткового місця за вимогою;
      - адміністративні і технічні послуги (телефон, копіювання, приміщення для конференцій/зустрічей, секретаріат і т. д.);
      - консультування/бізнес-планування для починаючих і потенційних підприємців. Також можливий широкий набір інших (консалтингових) послуг, передача технологій, пропозиції по проведенню семінарів і тренінгів і т. д.;
      - відкриття молодим фірмам доступу до фінансування;

      Хто може бути клієнтом бізнес-інкубатору:
      - молоді люди, які розглядають можливість відкриття власної справи;
      - молоді люди (або групи молодих людей), які хочуть відкрити власну справу та мають бізнес-ідею;
      - компанії-початківці, що створені та існують не більше 11 місяців та прагнуть вдосконалити бізнес-процеси;

      Принципи роботи бізнес-інкубатору:
      - Участь кожного;
      - Навчання і розвиток;
      - Інтеграція;
      - Партнерство;
      - Відповідальність.

       Очікувальні результати роботи бізнес-інкубатору:

      1. Компанії, поміщені в інкубатор, створюють робочі місця, сприяють пожвавленню й активізації діяльності в регіоні, комерціалізують важливі технології, а також поліпшують стан місцевої і національної економіки.
      2. Інкубатори також забезпечують розвиток людських ресурсів - борються з головними проблемами слабких систем менеджменту шляхом передачі знань і досвіду, створення і впровадження підприємницької культури в організаціях.
      3. Інкубатори оцінюють ефективність роботи як усього підприємства, так і його системи керування, і забезпечують успіх своїх організацій-клієнтів.
      4. Діяльність інкубаторів сприяє розвитку ключових факторів людських ресурсів - знань і доходу.
      ВАЖЛИВО: Бізнес-інкубатор завжди має власну частку в компаніях, що пройшли інкубаційний процес. Коли через кілька років підприємство набирає обертів, воно починає приносити прибуток. Прибуток буде використовуватись для фінансування діяльності громадського руху в районі, що організував цей бізнес-інкубатор. Розвиток ефективних бізнес-інкубаторів стане одним з флагманських проектів Плану розвитку Ладижина.

    • Соціальне підприємництво
    • Бізнес-план

      Будь-яка конструкція створюється спочатку на папері. Будинок, літак або комп’ютер розпочинаються з креслень та розрахунків. Бізнес-план точно так само як креслення чи інші технічні розрахунки це є роздуми та обґрунтування перед діями. Він дозволяє зважити усі “за” та “проти” перед початком вкладення ресурсів. Звернення до бізнес-плану, його необхідність виникає тоді, коли для підприємства необхідні зміни. Бізнес планБізнес план

      Необхідність та цінність бізнес-планування полягає не тільки в тому, щоб переконати інвестора в тому, що у підприємства існує варта уваги та підтримки бізнес-ідея. Бізнес-план має особливе значення для управлінського персоналу підприємства, оскільки обґрунтовує цілі підприємства, а також термін та шляхи їх досягнення.

      Таким чином, бізнес-план – це документ, в якому за допомогою певних стандартів подана система доказів успішності пропонованої справи.

      Бізнес-план – це інструмент об’єктивної оцінки власної підприємницької діяльності, а також реалізації проектно-інвестиційних рішень відповідно до вимог ринку.

      Не буде перебільшенням сказати, що бізнес-план (БП) є основою управління не тільки певним комерційним проектом, але й самим підприємством. Він дозволяє подивитися на твоє підприємство ніби зі сторони.

      Складають БП, як правило, з метою одержання кредиту або залучення інвестицій. Однак основною ціллю БП є прогнозування виробничо-фінансової діяльності на найближчу та найбільш віддалену перспективу відповідно до вимог ринку та виходячи з можливостей залучення необхідних ресурсів.

      Більш детально з правилами складання та оформлення бізнес-плану можна ознайомитись завантаживши архів - ZIP.

      Можливо, ознайомившись з цими вимогами, ви злякалися і вирішили, що складання бізнес-плану вам не під силу. Не відмовляйтеся від своїх задумів! Написати бізнес-план може кожна ініціативна людина аби було бажання. Всі головні моменти підприємницької діяльності ми вже розглянули. Трохи ваших зусиль та терпіння, і за допомогою бізнес-плану в запитаннях, зразок якого ми подаємо у наступному випуску, ви досягнете успіху!

      Відповівши на всі запитання, ви матимете справжній бізнес-план чітку картину вашої майбутньої діяльності. Звичайно, ця праця потребуватиме енергії та часу. Доведеться неодноразово звертатися за допомогою до фахівців. Але справа того варта. Спробуйте і переконайтеся.

  • Соціальна сфера
  • Енергоменеджмент
  • Інформація та події
  • Центр підтримки бізнесу