Двосторонні сітілайти встановлені на вулицях Ладижина в рамках реалізації проекту «Інформаційні об’єкти міського середовища як інструмент покращення іміджу міста», який реалізує АМЕР м. Ладижин за підтримки Федерації канадських муніципалітетів (ФКМ), що впроваджує Проект «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС). Співфінансування надано ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО».

   Сітілайт – це конструкція, виготовлена з ударостійкого полікарбонату заввишки 1,85 м та завширшки 1,25 м, розміщена на «нозі» заввишки 65 см, в нічний час доби підсвічується світлодіодами потужністю 130 Вт. Всередині кожного сітілайта розміщені постери, що інформують про досягнення у сферах соціально-економічно розвитку, культури та спорту. Ґрунтуючись на результатах опитувань, проведених влітку 2018 року, на допомогу гостям міста та користувачам громадського транспорту розроблено постери про міські автобусні маршрути: на карту міста нанесено автобусні маршрути із назвами зупинок та часом прибуття і відправлення; сітілайти з такими постерами встановлені біля найбільших за обсягом пасажиропотоку зупинок - поблизу автостанції та біля торгівельно-розважального комплексу «Європейський».

   Команда проекту переконана, що встановлені інформаційні об’єкти міського середовища - сітілайти – це один зі способів створення іміджу й підвищення рівня впізнаваності міста його цільовими групами: туристами та новими жителями. Адже інформаційні об’єкти виконують освітню функцію, з їх допомогою розповідають усім про унікальність міста та, зрештою, формують його інвестиційну та туристичну привабливість. Інформаційний зміст таких об’єктів формує яскраво виражений позитивний імідж міста. Вдале інформаційне наповнення допоможе яскравіше продемонструвати переваги саме міста Ладижина, дозволить вдало конкурувати за інвестиції, фахові, економічні, культурні, туристичні потоки, підвищити рівень самооцінки місцевих жителів, роблячи їх проживання комфортнішим, допомагаючи усвідомити всі переваги та унікальність міста.