Асоціація міст України в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)» оголошує конкурс на визначення команди тренерівдля проведення Літньої школи з проектного менеджменту для представників об’єднаних територіальних громад.
Літня школа з проектного менеджменту – практичний навчальний захід для представників об’єднаних територіальних громад, який має на меті допомогти їм перетворити цікаві ідеї в реальні проекти місцевого розвитку.
Очікуємо, що після тижневого навчання кожен зі слухачів Школи за допомоги тренерів зможе підготувати проектну пропозицію щодо розвитку своєї громади.

Плануємо, що 5-денна програма Літньої школипередбачатиме:
- вивчення учасниками циклу роботи над проектом: від формулювання проектної ідеї, її реалізації в проектній пропозиції, планування, розгортання, впровадження та звітування за впровадження проекту, моніторинг його результативності;
- можливість надання тренерами індивідуальних рекомендаційта допомоги учасникам заходуу роботі над проектами.
Очікуємо, що мінімум три з п’яти днів будуть присвячені роботі над підготовкою проектних пропозицій, а решта – управлінню впровадженням проекту.
Проведення Школи планується 15-19 серпня 2016 року в Одеській області.
Кількість учасників: 30 осіб (по одному представнику від об’єднаної територіальної громади).
Запрошуємо професійнікоманди тренерів та освітні центри до участі у конкурсі на проведення Літньої школи з проектного менеджменту.

Основні вимоги до учасників тендеру:
   • Подання колективної пропозиції на проведення усього навчання. Пропозиції на проведення окремих навчальних блоків, модулів розглядатися не будуть,
   • Попередній досвід тренерів у розробці проектних пропозицій за дотичною до місцевого самоврядування тематикою, які були підтримані та успішно впроваджені,
   • Попередній досвід проведення практичних навчань з фандрейзингу та підготовки заявок, проектного менеджменту. Вітається досвід проведення такого навчання для працівників органів місцевого самоврядування;
   • Володіння методиками активного навчання дорослої аудиторії.
Інформація для представників юридичних осіб, що є платниками ПДВ. Товари, роботи та послуги, придбані в рамках реалізації проектів міжнародної технічної допомоги відповідно до вимог чинного законодавства України, звільняються від сплати ПДВ (Постанова Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 із змінами і доповненнями). Відсутність підтвердження про намір працювати зі звільненням від ПДВ може бути підставою для виключення з розгляду поданої пропозиції.

Пропозиція має містити:

1. Назву організації (якщо пропозицію подає юридична особа із зазначенням організаційної форми роботи та згоди працювати зі звільненням від ПДВ), ПІП відповідальної особи, контактну інформацію (адреса, телефон, факс, електронна пошта);
2. Резюме тренерів, яківходять до складу команди, із зазначенням інформації щодопопереднього досвіду:
-з підготовки проектних пропозиційза тематикою, дотичною до місцевого самоврядування(із назвами організацій/донорів, які підтримали впровадження проектів);
-проведення навчань за тематикою конкурсу /навчань для посадовців органів місцевого самоврядування.
3. Проект програми 5-денного навчання (з коротким описом підходів до проведення навчання та викладення матеріалу);
4. Інформацію про попередній досвід співпраці з АМУ, проектами МТД.
5. Для організацій та фізичних осіб-підприємців необхідно надати копії:
   • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
   • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку.
6. Очікувану повну вартість послуг за один п’ятиденний тренінг. Просимо включити у вартість доїзд до/з місця проведення та вартість проживання команди тренерів. Множення роздаткових матеріалів, підготовлених тренерами для учасників, здійснюватиме АМУ.

Участь у тендері:
Для участі у тендері потенційні виконавці робіт маютьдо 12.00 14 липня 2016 рокунадіслати свої пропозиції в АМУ (адреса ел. пошти: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., поштова адреса: вул. Січових Стрільців 73, 11 поверх, м. Київ, 04053 із зазначенням „На конкурс «Літня школа з проектного менеджменту»).
Запитання прохання надсилати до 6 липня 2016 року письмово на адресу ел. пошти This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (зазначивши в темі повідомлення «Запитання «Літня школа з проектного менеджменту»).

Критерії оцінювання.
Заявка може набрати 500 балів, з яких:
1. Вартість робіт - 150 балів
2. Зміст програми навчання та опису підходів до проведення навчання і викладення матеріалу- 150 балів
3. Досвід підготовки проектних заявок за тематикою, дотичною до місцевого самоврядування - 100 балів
4. Досвід проведення навчань за тематикою конкурсу - 50 балів
5. Попередній досвід співпраці з АМУ - 25 балів
6. Попередній досвід роботи з проектами МТД – 25 балів.

Результати відбору буде повідомлено після 20 липня 2016 року.

У неділю 26 червня, на День молоді, на міському стадіоні «Авангард» було весело та гамірно: з самого ранку до пізнього вечора там відбувалися різноманітні спортивні заходи та майстер-класи.
Свято спорту розпочалось о 10-й ранку із загальноміської зарядки. Найактивнішими її учасниками були дітлахи.
Далі всі бажаючі мали змогу повболівати на турнірі між дитячими командами з Ладижина, Тростянця, Тульчина і Піщанки.
Потім змагальну естафету перейняли шість дорослих збірних - представники Ладижинської ТЕС, підприємств «Вінницької птахофабрики» та гості із Черкаської області. Футбольний турнірФутбольний турнір
Окрім футболу, можна було знайти розваги на будь-який смак: пограти у рухливі ігри, спробувати різної смакоти, придбати вироби, виготовлені дітьми.
А також спробувати свої сили у творчих майстер-класах та підставити своє обличчя майстру фейс-арту для художньо¬го розпису. Про це подбали директор МНВЦ «Спадщина» І.Король та викладачі цього закладу О.Заворотна, Н.Стороженко, К.Бойко, І.Манзюк та представниця дитячого центру «Кузя» О.Озерська.
Але й це ще не все. До насиченої програми вихідного дня додалася можливість спробувати «новинку сезону» в Україні - систему тренувань під назвою кроссфіт - разом із інструкторами місцевого клубу.
Надвечір на зміну дітям та молоді до стадіону почали «підтягуватися» дорослі любителі футболу: на стадіоні мав відбутися матч пам’яті колишнього тренера «Авангарду» Павла Кривохижі.
До речі, саме цього дня на стадіоні було відкрито меморіальну дошку на честь одного із засновників ладижинського футболу.
Емоційним акордом спортивного заходу став футбольний матч зірок клубу «Авангард» різних років. Результат двох таймів приніс нічию з рахунком 1:1, а ось серія пенальті привела до перемоги команду ветеранів з рахунком 5:3.
Представляв гравців обох команд та коментував матч син Павла Кривохижі - Іван, який також брав активну участь в організації заходу.
А охолодити емоційний накал вболівальників допомогла пінна вечірка. Пінна вечіркаПінна вечірка
Задоволені учасники дійства відзначили чудову організацію заходу.
ФК «Авангард» висловлює щиру вдячність за допомогу: міському голові Ладижина В.Коломєйцеву та його першому заступнику П.Анущенку, компанії ДТЕК ЛТЕС, виконкому Ладижинської міської ради, філіїі «ВКВК» та директору В.Концуру, АМЕР та дизайн-поліграфічній артілі «Fine Art», директору КП «ЛККП» О.Коломійцю, магазину «Секвоя», колективам газети «Нове місто» та РК «Лада ФМ», а також: І.Кривохижі, В.Грозному, М.Багнюку, М.Фадієвському, В.Зашейку, Б.Ніколіну, С.Тарнавському, Р.Баранову, С.Ситару, О.Грінченку.

Subcategories

  • Business Environment
    • Business incubator

      Бізнес-інкубатор – організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб’єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності. Інкубатори опікують молоді фірми, допомагаючи їм виживати і рости під час стартового/початкового періоду, коли вони найбільш уразливі.

      Мета бізнес-інкубатору: 
      - створити сприятливе середовище для нових підприємств;
      - готувати і випускати успішні підприємства, що є фінансово життєздатними й автономними, коли вони залишають інкубатори (зазвичай це відбувається через 2 чи 3 роки).

      Функція бізнес-інкубатор:
      - надання приміщення для офісів/майстерень на умовах оренди, часто за цінами нижчими від ринкових і з гнучкими умовами одержання додаткового місця за вимогою;
      - адміністративні і технічні послуги (телефон, копіювання, приміщення для конференцій/зустрічей, секретаріат і т. д.);
      - консультування/бізнес-планування для починаючих і потенційних підприємців. Також можливий широкий набір інших (консалтингових) послуг, передача технологій, пропозиції по проведенню семінарів і тренінгів і т. д.;
      - відкриття молодим фірмам доступу до фінансування;

      Хто може бути клієнтом бізнес-інкубатору:
      - молоді люди, які розглядають можливість відкриття власної справи;
      - молоді люди (або групи молодих людей), які хочуть відкрити власну справу та мають бізнес-ідею;
      - компанії-початківці, що створені та існують не більше 11 місяців та прагнуть вдосконалити бізнес-процеси;

      Принципи роботи бізнес-інкубатору:
      - Участь кожного;
      - Навчання і розвиток;
      - Інтеграція;
      - Партнерство;
      - Відповідальність.

       Очікувальні результати роботи бізнес-інкубатору:

      1. Компанії, поміщені в інкубатор, створюють робочі місця, сприяють пожвавленню й активізації діяльності в регіоні, комерціалізують важливі технології, а також поліпшують стан місцевої і національної економіки.
      2. Інкубатори також забезпечують розвиток людських ресурсів - борються з головними проблемами слабких систем менеджменту шляхом передачі знань і досвіду, створення і впровадження підприємницької культури в організаціях.
      3. Інкубатори оцінюють ефективність роботи як усього підприємства, так і його системи керування, і забезпечують успіх своїх організацій-клієнтів.
      4. Діяльність інкубаторів сприяє розвитку ключових факторів людських ресурсів - знань і доходу.
      ВАЖЛИВО: Бізнес-інкубатор завжди має власну частку в компаніях, що пройшли інкубаційний процес. Коли через кілька років підприємство набирає обертів, воно починає приносити прибуток. Прибуток буде використовуватись для фінансування діяльності громадського руху в районі, що організував цей бізнес-інкубатор. Розвиток ефективних бізнес-інкубаторів стане одним з флагманських проектів Плану розвитку Ладижина.

    • Соціальне підприємництво
    • Бізнес-план

      Будь-яка конструкція створюється спочатку на папері. Будинок, літак або комп’ютер розпочинаються з креслень та розрахунків. Бізнес-план точно так само як креслення чи інші технічні розрахунки це є роздуми та обґрунтування перед діями. Він дозволяє зважити усі “за” та “проти” перед початком вкладення ресурсів. Звернення до бізнес-плану, його необхідність виникає тоді, коли для підприємства необхідні зміни. Бізнес планБізнес план

      Необхідність та цінність бізнес-планування полягає не тільки в тому, щоб переконати інвестора в тому, що у підприємства існує варта уваги та підтримки бізнес-ідея. Бізнес-план має особливе значення для управлінського персоналу підприємства, оскільки обґрунтовує цілі підприємства, а також термін та шляхи їх досягнення.

      Таким чином, бізнес-план – це документ, в якому за допомогою певних стандартів подана система доказів успішності пропонованої справи.

      Бізнес-план – це інструмент об’єктивної оцінки власної підприємницької діяльності, а також реалізації проектно-інвестиційних рішень відповідно до вимог ринку.

      Не буде перебільшенням сказати, що бізнес-план (БП) є основою управління не тільки певним комерційним проектом, але й самим підприємством. Він дозволяє подивитися на твоє підприємство ніби зі сторони.

      Складають БП, як правило, з метою одержання кредиту або залучення інвестицій. Однак основною ціллю БП є прогнозування виробничо-фінансової діяльності на найближчу та найбільш віддалену перспективу відповідно до вимог ринку та виходячи з можливостей залучення необхідних ресурсів.

      Більш детально з правилами складання та оформлення бізнес-плану можна ознайомитись завантаживши архів - ZIP.

      Можливо, ознайомившись з цими вимогами, ви злякалися і вирішили, що складання бізнес-плану вам не під силу. Не відмовляйтеся від своїх задумів! Написати бізнес-план може кожна ініціативна людина аби було бажання. Всі головні моменти підприємницької діяльності ми вже розглянули. Трохи ваших зусиль та терпіння, і за допомогою бізнес-плану в запитаннях, зразок якого ми подаємо у наступному випуску, ви досягнете успіху!

      Відповівши на всі запитання, ви матимете справжній бізнес-план чітку картину вашої майбутньої діяльності. Звичайно, ця праця потребуватиме енергії та часу. Доведеться неодноразово звертатися за допомогою до фахівців. Але справа того варта. Спробуйте і переконайтеся.

  • Social projects
  • Energy efficiency
  • Інформація та події
  • Business Support Center