We suggest you to read the Social Partnership Strategy between DTEK and Ladyzhyn for 2012-2015.

The strategy has been developed within the initiative of DTEK Company to improve the effectiveness of the company’s social investments and create conditions for a long-term sustainable development of Ladyzhyn city.

The main objective of the Social Partnership Strategy is to improve welfare, living and working environment, conditions for the versatile development of residents in Ladyzhyn. This aim is achieved through the goals and objectives of the Strategy, which in turn is based on selected priorities of social partnership.

Download document pdf-icon-hi

Logotype of Local economic development agency of LadyzhynLogotype of Local economic development agency of LadyzhynAbout LEDA

THE INSTITUTION “LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT AGENCY (LEDA) OF LADYZHYN” is an apolitical organization with a team who has an active public position, practical experience, and is aimed to improve life of the community. The Agency was founded by the City Council of Ladyzhyn in 2012 within the Strategy of Social Partnership of DTEK and Ladyzhyn.

Aim

THE INSTITUTION “LEDA” is created to foster social and economic development of Ladyzhyn, ensure employment, help raise revenues for the local budget, protect the legitimate rights and interests of local businesses, as well as assist in fundraisings for the economic development of Ladyzhyn, assist in increase of competitiveness and institutional capacity, implementation of energy efficiency and energy preservation activities; attract investments, strengthen the economic potential of the local communities; predict future economic development of the city.

Objective:

  • develop and implement projects for social and economic development of the city;
  • analyze public opinion, prospects of the city development and its separate fields of economy;
  • assist in attraction of investments;
  • develop programs for cooperation between local businesses, coordinate their relations with the state and local self-government bodies;
  • search for and develop contacts with foreign businesses, participate in work of international NGOs; cooperate with national, foreign and international agencies.
  • foster cooperation of specialist in economy and scientists, who are interested in questions of business development;
  • organize and conduct seminars, conferences, forums, workshops, fairs and exhibitions in line with the aim of the Agency;
  • conduct journalism activities and promotion of the city in order to assist its economic development;
  • assist in conduction of trainings for experts of economic development;
  • assist in international exchanges of experts, scientists, students in order to improve their professional skills;
  • elaborate a strategy of energy efficiency and energy preservation.

Subcategories

  • Business Environment
    • Business incubator

      Бізнес-інкубатор – організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб’єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності. Інкубатори опікують молоді фірми, допомагаючи їм виживати і рости під час стартового/початкового періоду, коли вони найбільш уразливі.

      Мета бізнес-інкубатору: 
      - створити сприятливе середовище для нових підприємств;
      - готувати і випускати успішні підприємства, що є фінансово життєздатними й автономними, коли вони залишають інкубатори (зазвичай це відбувається через 2 чи 3 роки).

      Функція бізнес-інкубатор:
      - надання приміщення для офісів/майстерень на умовах оренди, часто за цінами нижчими від ринкових і з гнучкими умовами одержання додаткового місця за вимогою;
      - адміністративні і технічні послуги (телефон, копіювання, приміщення для конференцій/зустрічей, секретаріат і т. д.);
      - консультування/бізнес-планування для починаючих і потенційних підприємців. Також можливий широкий набір інших (консалтингових) послуг, передача технологій, пропозиції по проведенню семінарів і тренінгів і т. д.;
      - відкриття молодим фірмам доступу до фінансування;

      Хто може бути клієнтом бізнес-інкубатору:
      - молоді люди, які розглядають можливість відкриття власної справи;
      - молоді люди (або групи молодих людей), які хочуть відкрити власну справу та мають бізнес-ідею;
      - компанії-початківці, що створені та існують не більше 11 місяців та прагнуть вдосконалити бізнес-процеси;

      Принципи роботи бізнес-інкубатору:
      - Участь кожного;
      - Навчання і розвиток;
      - Інтеграція;
      - Партнерство;
      - Відповідальність.

       Очікувальні результати роботи бізнес-інкубатору:

      1. Компанії, поміщені в інкубатор, створюють робочі місця, сприяють пожвавленню й активізації діяльності в регіоні, комерціалізують важливі технології, а також поліпшують стан місцевої і національної економіки.
      2. Інкубатори також забезпечують розвиток людських ресурсів - борються з головними проблемами слабких систем менеджменту шляхом передачі знань і досвіду, створення і впровадження підприємницької культури в організаціях.
      3. Інкубатори оцінюють ефективність роботи як усього підприємства, так і його системи керування, і забезпечують успіх своїх організацій-клієнтів.
      4. Діяльність інкубаторів сприяє розвитку ключових факторів людських ресурсів - знань і доходу.
      ВАЖЛИВО: Бізнес-інкубатор завжди має власну частку в компаніях, що пройшли інкубаційний процес. Коли через кілька років підприємство набирає обертів, воно починає приносити прибуток. Прибуток буде використовуватись для фінансування діяльності громадського руху в районі, що організував цей бізнес-інкубатор. Розвиток ефективних бізнес-інкубаторів стане одним з флагманських проектів Плану розвитку Ладижина.

    • Соціальне підприємництво
    • Бізнес-план

      Будь-яка конструкція створюється спочатку на папері. Будинок, літак або комп’ютер розпочинаються з креслень та розрахунків. Бізнес-план точно так само як креслення чи інші технічні розрахунки це є роздуми та обґрунтування перед діями. Він дозволяє зважити усі “за” та “проти” перед початком вкладення ресурсів. Звернення до бізнес-плану, його необхідність виникає тоді, коли для підприємства необхідні зміни. Бізнес планБізнес план

      Необхідність та цінність бізнес-планування полягає не тільки в тому, щоб переконати інвестора в тому, що у підприємства існує варта уваги та підтримки бізнес-ідея. Бізнес-план має особливе значення для управлінського персоналу підприємства, оскільки обґрунтовує цілі підприємства, а також термін та шляхи їх досягнення.

      Таким чином, бізнес-план – це документ, в якому за допомогою певних стандартів подана система доказів успішності пропонованої справи.

      Бізнес-план – це інструмент об’єктивної оцінки власної підприємницької діяльності, а також реалізації проектно-інвестиційних рішень відповідно до вимог ринку.

      Не буде перебільшенням сказати, що бізнес-план (БП) є основою управління не тільки певним комерційним проектом, але й самим підприємством. Він дозволяє подивитися на твоє підприємство ніби зі сторони.

      Складають БП, як правило, з метою одержання кредиту або залучення інвестицій. Однак основною ціллю БП є прогнозування виробничо-фінансової діяльності на найближчу та найбільш віддалену перспективу відповідно до вимог ринку та виходячи з можливостей залучення необхідних ресурсів.

      Більш детально з правилами складання та оформлення бізнес-плану можна ознайомитись завантаживши архів - ZIP.

      Можливо, ознайомившись з цими вимогами, ви злякалися і вирішили, що складання бізнес-плану вам не під силу. Не відмовляйтеся від своїх задумів! Написати бізнес-план може кожна ініціативна людина аби було бажання. Всі головні моменти підприємницької діяльності ми вже розглянули. Трохи ваших зусиль та терпіння, і за допомогою бізнес-плану в запитаннях, зразок якого ми подаємо у наступному випуску, ви досягнете успіху!

      Відповівши на всі запитання, ви матимете справжній бізнес-план чітку картину вашої майбутньої діяльності. Звичайно, ця праця потребуватиме енергії та часу. Доведеться неодноразово звертатися за допомогою до фахівців. Але справа того варта. Спробуйте і переконайтеся.

  • Social projects
  • Energy efficiency
  • Інформація та події
  • Business Support Center